22 Temmuz 2012 Pazar

Manu Chao - Maradona - La Vida Tombola

Manu Chao'yla ilgili nasıl olmuş da bugüne kadar bir şey yazmamışız, gerçekten şimdi farkına varıp hayret ettim. Ayıp büyük, acil telafisi gerekiyor.

Emir Kusturica'nın belgesel tadında olduğunu tahmin ettiğim (henüz izlemedim) filmi Maradona malumunuz. Filmi izlemedim, ama youtube'da gezinirken (Arif'in Manchester'a attığı golü ararken kendini Shakira klibinde bulmak) filmden bir sahne olduğunu düşündüğüm bir videoya denk geldim.

Haliyle gözlerimin uçlarından birer parça yaş damladı.



Şarkı enfes. Şarkıcı inanılmaz. Futbolcu efsane. Sahne? Herhalde dünyanın hiç bir oyuncusu böyle bir sahneyi oynayamazdı. Maradona'nın durup durup Manu Chao'ya bakışı, ellerini cebine sokup tebessümü, gözlüklerinin altından ağlayışı, Manu Chao'nun Maradona'yı görünce çocuk gibi heyecanlanması... Futbol sadece basit bir spor, değil mi?

Şarkının sözlerini tam olarak anlayamıyorum, belki yeni transferimiz bize yardımcı olur bu konuda. Takip edebildiğim kadarıyla "Eğer Maradona olsaydım, hayatı tam da onun gibi yaşardım" ve "hayat bir tombaladır" şeklinde cümleleri anlıyorum, zaten bu iki söz üzerinde düşünmek için yeter de artar bile.


Şarkının tam hali için de buradan buyrun.

Diego Diego Diego Diego Diego....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder