8 Şubat 2011 Salı

İyileş be aslanım


http://www.ntvmsnbc.com/id/25179942/

Bu çocuğa bir şey olursa bir daha o stada nasıl gidebileceğiz, hayatımızı bundan sonra nasıl normal bir şekilde, hiç bir şey olmamış gibi devam ettirebileceğiz?

Bunun hesabını kim verecek? Daha metro çıkışında (stadın 50 metre dışında) cebimdeki su şişesini alan, cüzdanımın içine kadar bakıp bozuk parayı alan emniyet bu çocuğun kafasına gelen şişeyi nasıl stada sokuyor?

Tayyip'i ıslıklayanları bulmak için 200 kamerayla çalışma başlatan yönetim, sahaya lazer tutanları şak diye afişe eden Lig tv, bu şişeyi atanı bulmak için de aynı çabayı gösterecek misiniz?

O şişeyi atan neyi düşünerek atıyor, ve şu an ne hissediyor gerçekten çok merak ediyorum. Yaptığının farkında mı, pişman mı, içten içe "yok canım ben sahaya attım onunkini başkası atmıştır" diye mi düşünüyor? Bunun taraftarlıkla, tribüncülükle, deplasman psikolojisiyle falan açıklanır yanı yok. Üst kattan alt kata atılan bir cam şişenin hızını ve şiddetini gerçekten gözümde canlandıramıyorum, alt kata ateş etmekten hiç bir farkı yok. Sadece şişe mermiden daha büyük ve şişenin birini ıska geçme ihtimali çok daha düşük. Gözüne gelse, kör olmama şansın yok; kafana gelirse de ne olacağını hepimiz görmüş olduk bu olayda. Hangi psikoloji, hangi ruh hali veya hangi sarhoşluk insana o şişeyi attırabilir gerçekten çok merak ediyorum. Yarın öbürgün bunu yapan sıfatsızı bulup, o çocuğun annesiyle yüzyüze getirdiklerinde hangi yüzle annesinin suratına bakabilecek? "Cinayete teşebbüs" aha bu olsa gerek.

Neyse lafı uzatmayalım. Sen iyileş de aslanım, gerisini boşver şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder