17 Ocak 2011 Pazartesi

Maskeli balo

1,5 hafta içinde ultrAslan ön adlı Karşı, Hell, Sultans ve Parçalı (sondan üçü son 24 saatte olmak üzere) kendi kendilerini feshettiler. Üni grupları kendini feshetmeye başladı. Diyecek çok şey var, ama sular durulsun öyle yazacağım. Herkesin artık bazı gerçekleri görmesini, ve tribünün gerçek sahipleri olan "tribün emekçilerine" kalacağı günün gelmesini diliyorum bu hayatta hiç bir şeyi dilemediğim kadar içten bir şekilde. Parçalı'dan Yiğit kardeşimin hatırlattığı gibi:

"Yaktık gemileri, dönüş yok artık geri
Tak etti canıma, bu maskeli balo
Bu maskeli balo ve onun sahte yüzleri !"

2 yorum:

  1. Selim; Ben de sana bunu soracaktım. Zaten yazarsın diye düşünüyordum iyi oldu. Ne düşünüyorsun ? Kapatıp gitmelerinin sebebi ultrAslan'a karşı bir tepki mi ? Yaz bir yazı da okuyalım. Senin görüşünü merak ediyorum. İyi mi olacak, daha kötü mü ? vs...

    YanıtlaSil
  2. Abi biraz zaman geçsin sular durulsun yazacağım. Kısa bir özetle Galatasaray tribünü hala içinde omurga sahibi insanlar ve oluşumlar beslediğini göstermiştir diyeyim, omurga sahibi olanlar bu iğrenç düzene ve daha fazla boyun bükmeye dayanamadı ve isimlerini feshettiler.

    YanıtlaSil