24 Ocak 2011 Pazartesi

Memleket manzaraları

Bir de böyle potansiyel bir yazı dizisi altında, günlük hayatta karşılaştığımız milletimizin fenomenliklerini paylaşmak istedim.

Bugün eve dönerken benzincide lastiklere hava basıyordum, 61 plakalı bir doblo yanıma park edip benim işimi bitirmemi beklerken aramızda geçen diyalogu yazıyorum.

Trabzonlu abi - Usta selamın aleyküm kolay gelsin.
Ben - Aleyküm selam abi teşekkürler.
T.a. - Memleket neresi usta?
Ben - İstanbul'da doğup büyüdüm ama baba tarafı Malatya'lı.
T.a. - Malatya güzeldir ben de Trabzon'luyum hemşehri sayılırız !

Ya hala düşündükçe gülüyorum. Abi ciddi ciddi bu cümleyi kurdu. Yani coğrafi bilgisinin eksikliğinden mi, yoksa ciddi bir muhabbet kurma isteme sıcaklığından mıydı bilmiyorum, ama beni iyi güldürdü Trabzon'lu abi. Seviyorum Trabzon'u ve Trabzon insanını.

2 yorum:

  1. o diil de Fener şu Stoch'un ekmeğini bi yiyemedi ya...

    YanıtlaSil
  2. Trabzon'lu abi o günkü açıklamasından ötürü bu pazar gününü heyecanla bekliyormuş.

    YanıtlaSil