10 Ocak 2011 Pazartesi

Sevgili kızlar

Kafama takılan iki tane mevzu var. Gerçi birsürü var da, şimdilik iki tanesini dile getireceğim.

1 - Mesela bir kızla konuşuyorsunuzdur, başka bir kız hakkında ağzına ne gelirse söylemeye başlar (isimler tamamen hayal ürünüdür). "Ya Ayşe zaten kaşarın önde gideni, onun Ece diye bir arkadaşı var ya çok yakınlar hani, başkalarına karşı birbirlerinin arkalarından neler neler konuşuyorlar bir bilsen. Ece de iğrenç bir kız, ikisi de midemi bulandırıyorlar resmen. Ece Mert'ten hoşlanıyordu gitti Mert'in sevgilisi varken çocuğu ayarttı, bunun üzerine....." diye giden bir konuşma cereyan ediyordur. Tam o esnada kapı açılır ve içeri Ayşe ile Ece girer. Normal olarak demin o kızlara ana avrat düz giden arkadaşımızdan mesafeli davranmasını hatta mümkünse kafasını bile çevirip bakmamasını beklersiniz, değil mi? Ama genellikle kızımız nasıl bir tepki verir ? "Ayşeeeee canımmmm benim nerden çıktınız yaa ?? Eceeee saçların süper olmuşş inanılmazz... Biz de tam sizden bahsediyordukk ya geçen resimlerinizi gördüm ne eğlenmişsiniz çok kıskandım ! Ama insan bir haber verir alacağınız olsun ! Ya hadi bir kahve içelim dünyada bırakmam noooolur" ?!?!?!? Ya demin bahsettiğin, eşiktekine beşiktekine saydırdığın kızlar bunlar değil miydi ? Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ? Bunu yapmayın sevgili arkadaşlar. Gerçekten çok sinir bozucu oluyor bu tip samimiyetsiz hareketler.

2 - Dakika başı facebook'tan ileti paylaşan hatta olayı abartıp telefonla falan bile paylaşanlar bana bir acaip gelmeye başladı son zamanlarda. Yani ne bileyim orası sanki "Acil A+ kan lazım, Ankara'da olanlar benimle irtibata geçsin" tipi yazılar için hazırlanmış bir kutu gibi geliyor bana. Hadi öyle olmasa bile önce "poff final dönemi :S", üç dakika sonra "gerçekten okumaktan bıktım artık", yedi dakika sonra "tatlı krizim tuttuuu", beş dakika sonra "diffff senden nefret ediorumm =((((" ve son olarak dört dakika sonra Serdar Ortaç şarkı sözleri paylaşan kızlar sözüm size. Başka bir kategori de gittiği her yeri istisnasız facebookta paylaşan modeller: @ikea, @bodrum, @göcek, @kütüphane, @ASY, @cadde, @bebek starbucks, at at at nereye kadar ? Bunu da yapmayın mümkünse. Yani sizi arayan zaten nerede olduğunuzu öğrenir, bu şekilde yapınca en azından bana acaip zorlama ve itici geliyor. Milletin ilgisini çekmek için bu tip tuhaf hareketler peşinde olmaya, bu kadar zorlamaya gerek yok sanki? Her ikisi de ilk madde gibi aynı şekilde gayet samimiyetsiz geliyor insanlara, haberiniz olsun, benden söylemesi.

Ha bunları yapanlarda kızlar çoğunlukta olsa bile bu model erkek arkadaşlarımız da yok değiller malesef. Kendilerini Allah'a havale ediyorum.

Bütün bunlar bana niye dert oldu onu da bilmiyorum, ama içimi döktüm rahatladım vallahi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder